23-25 Жовтень, 2019

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Новости

11 грудня 2017

Звідки їжа? Як шукає свого агровиробника Холдинг емоцій! FEST


«Креатив розвивається там, де є простір, часто на покинутих промислових об'єктах. Я виніс це правило з Берліна. Львів - одне з таких місць. Після розвалу Радянського Союзу в 90-х зупинилося багато виробництв, і ми вирішили одне з них ревіталізувати », - розповідає Андрій Худо.

Слово «ревіталізувати», на нашу думку, не дуже правильно відображає весь масштаб запланованих змін і трансформацій не тільки заводу, а й самого Львова.

Холдинг емоцій! FEST своїми закладами не тільки змінив Львів, а й створив бренд міста. Черги туристів в «Криївку», «Львівську копальні кави», «Гасова лямпа», «Дім легенд», реберні «Під Арсеналом» вже давно звичні для працівників цих закладів. Емоції не вщухають у відвідувачів після виходу з пабів «Правда» і «П'яна вишня», кафе «Львівська майстерня шоколаду» та «Львівські пляцки».
На сьогодні мережа «емоційних закладів» впевнено не тільки поширюється по Україні, а й робить перші кроки за кордоном. Андрій захоплений своєю справою, разом з партнерами і командою ставить перед собою амбітні цілі.

Нам же цікаво: де компанія такого рівня шукає свого агровиробника?
«Продукція для наших закладів повинна бути якісною, ми надаємо пріоритет національним виробникам, якщо серед них є львівський, то вибираємо його», - коротко відповідає співзасновник! FEST.
Хоча пізніше в розмові зізнається, що існують проблеми з пошуком українських фермерів, які готові працювати з ресторанної галуззю і прискіпливо ставляться до якості товарів. «Для потреб нашої Реберні потрібні тисячі свиней в перерахунку на ребра. У нас є кілька постачальників, але їх недостатньо для задоволення наших запитів », - розповідає керівник! FEST. Така ж ситуація і з поставками вишні, яку холдинг закуповує для виробництва львівської настоянки.
«Ми над рецептурою« П'яної вишні »працювали 9 місяців, шукали цей продукт, тому що ставили перед собою завдання зробити кращу вишнівку. Вишню беремо українську, але в минулому році частина імпортували з Польщі », - зазначає Андрій Худо.

Шоколад для «Львівської майстерні шоколаду» купують в Бельгії, тому вартість його досить висока. Зараз компанія думає над можливістю співробітництва з колумбійськими фермерами для контролю якості кави, який надходить в ресторани холдингу. «Щороку кави у фермера з одного і того ж регіону буде різним, це як урожай винограду, який впливає на якість вина. Ми зараз шукаємо людину, яка зможе відбирати якісний кави в Колумбії », - додає співвласник! FEST.

Кожної осені його компанія проводить тендери на поставку продукції в заклади Холдингу емоцій! FEST. Для цього виробники повинні направити свої пропозиції із зазначенням ціни товару, асортименту, умов оплати на електронну адресу tender@fest.lviv.ua
 

До 10 грудня тендерна комісія визначає переможця тендеру в кожній з категорій.
Основними критеріями, що впливають на вибір переможця тендера, є якість продукції, ціна і її незмінність протягом тривалого терміну, постійна наявність пропонованого товару, відстрочка оплати. Фермерські товари! FEST тестує через мережу магазинів правдивої їжі «Дідо». «Ці магазини є своєрідною платформою, де ми відбираємо яловичину, свинину, сири, - пояснює Андрій Худо. - Ми, наприклад, співпрацюємо з Мішелем Якобі, який приїхав з Німеччини і вирощують буйволів. У «Дідо» він поставляє буйволячі сири. Ну де ви ще в Україні знайдете таку унікальну можливість спробувати цей продукт? »За його словами, з пошуками виробників яловичини зараз найбільші проблеми. Вартість витриманих стейків досить висока.
 
Українським фермерам Худо радить вчитися стукати в двері свого клієнта. Фермер може робити класні продукти, але не вміти їх продавати
 
 
Один підприємець виробляє для! FEST ковбасу, яка продається кілометрами через значні обсяги реалізації в ресторанах. Однак часто закладу Холдингу емоцій співпрацюють безпосередньо з такими міжнародними рітейлерами, як «Ашан» і «Метро».
Заходити в власне виробництво компанія поки не готова, але розглядала співпрацю на умовах надання фінансування для вирощування перепелів. «Останній раз хотіли допомогти фермеру вирощувати перепілок, які повинні були купувати для своїх ресторанів, розповіли йому про технологію. Чи готові були дати гроші вперед під майбутні поставки. Питання в тому, чи готові українці платити за цей продукт », - розповідає співвласник! FEST. Проте, його компанія все ж має власну пивоварню в центрі Львова і запустила ще одну - на території! FESTrepublic.

«Крафтового пиво - це тренд, який ми зловили кілька років тому, і традиція розвитку пивоваріння в США її підтверджує. Крафт дозволяє експериментувати зі смаками. Ми не пастеризуємо пиво, воно живе, і при цьому даємо на нього гарантію один рік », - зазначає Худо. Його продукція реалізується в Le Silpo, експортується невеликими партіями під брендом «Правда» в Австрію, Великобританію, Білорусь, Швейцарію, Бельгію. За кордоном вартість однієї пляшки 0,3 літра становить орієнтовно € 3. В цьому році! FESTrepublic з 29 вересня по 1 жовтня провів другий фестиваль крафтового пива і вінілів Lviv Craft Beer & Vinyl Music Festival. Майже 30 крафтового пивоварень і імпортерів пива з Європи, 10 тисяч відвідувачів, 3 концерти, 2 вечірки, 1 ярмарок та 1 похмільний забіг зробили свято незабутнім, а попит на пиво від компанії - рекордним.

У Холдингу емоцій! FEST дуже швидко рухається франчайзинг. «Наша стратегія - стати міжнародною компанією, питання - в якому концепті, продукті ми будемо досягати цієї мети. Зараз ми відкриті до різних спроб », - констатує Худо. За його словами, в наступному році його компанія буде експериментально відкривати кілька нових форматів закладів у Львові, є надія на відкриття «Реберні» в Києві. «Думаємо про відкриття« П'яної вишні »в Харкові, Одесі, Дніпрі. Уже відрили в Києві, Трускавці, Херсоні. Цілий рік триватиме проект по перетворенню австрійського будівлі заводу на території! FESTrepublic в багатонаціональний комплекс, де будуть розміщені концерт-хол, конференц-зал, різноманітні ярмарки, розпродажі книгарні «Видавництва Старого Лева». Простір нічного клубу! FESTrepublic буде інтегровано для можливості приймати до 5 тис. Чоловік на концерти », - ділиться планами лідер компанії.

Зараз! FEST є володарем двох «Краківськіх майстерень шоколаду» в Польщі. На умовах франшизи працюють дві «Львівські майстерні шоколаду» в Баку. «На відміну від Польщі, де бізнес йде досить складно, в Баку все пішло добре, там наша майстерня стала культовим місцем сегмента luxury, хоч ми там працюємо, як і всюди, в досить демократичному сегменті», - розповідає співвласник.

Проекти та заклади! FEST змінили не тільки Львів, а й країну. Унікальні і яскраві, пристрасні і небайдужі, патріотичні і відкриті «фестовці» разом рухаються вперед і завойовують своїми форматами серця українців. Одним з останніх проектів, який був запущений їх креативним хабом, став український бренд одягу «Авіація Галичини». Дизайнери холдингу емоцій асоціюють його зі словом «свобода». А що може бути більш модним, ніж свобода?
 
Джерело: http://agroportal.ua
Назадimg

Archive