23-25 Жовтень, 2019

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Новости

04 травня 2018

"Володимир-Волинська птахофабрика" має намір запустити новий забійний цех і наростити виробництво курячого м'яса удвічі


"Ми розраховуємо розпочати будівництво цеху в цьому році за свої гроші і потім вже докуповувати обладнання на позикові кошти. Коли посилимо обсяги виробництва продукції "Епікур", то виникне необхідність у додаткових потужностях із переробки та упаковки. Тому в цьому році ми плануємо також розпочати будівництво цих площ. Йдеться про $25-30 млн (інвестицій - ІФ)", - повідомив CEO ГК Openmind Олексій Коваленко у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" – генеральному новинному партнеру WorldFood Ukraine.

За його словами, наразі група може містити близько 4,2 млн голів птиці, але розглядає питання збільшення поголів'я у зв'язку з запуском нового забійного цеху. У 2017 році Володимир-Волинська птахофабрика виробила близько 45 тис. тонн курячого м'яса, але без розширення потужностей збільшувати виробництво не може. Левова частка цього обсягу - м'ясо під брендом "Чебатурочка".

"Зараз "Епікур" у фасованому і "Чебатурочка" у нефасованому вигляді розвиваються одночасно, але група прийняла рішення інвестувати у розвиток "Епікура", а "Чебатурочка" "допомагає нам це зробити. На Володимир-Волинську птахофабрику ми відвели 20% поголів'я птиці під брендом "Епікур" - інші 80% поки вирощуються за стандартною технологією і реалізуються на ринку під брендом "Чебатурочка". До кінця року плануємо збільшити частку поголів'я "Епікура" до 50%. Виробництво залишиться на рівні минулого року", - зазначив CEO групи.

Він зазначив, що в 2017-2018 роках група вже інвестувала понад $1,5 млн у технологію, в обладнання, в розробку і просування бренда "Епікур".

"На поточний момент ми інвестуємо і в розвиток дистрибуції, це гроші, які мають короткий період окупності. За досягнення необхідного рівня будемо інвестувати в розвиток обізнаності про бренд "Епікур" у нашого споживача. Завдання щодо "Епікура" звучить легко, але реалізується зі складнощами. Перш за все, потрібно збільшити представленість бренда в мережевій роздрібній торгівлі, розширити присутність на вітчизняному ринку. Можливо, попрацювати з продуктом зробити яскравішою та привабливішою упаковку. Маркетинг у нас завжди на низькому старті, ми готові поборотися за місце в кошику покупця", - сказав О. Коваленко.

Підприємство в цьому році відкрило ще одну філію в Одесі, і загалом на сьогодні має сім представництв підприємства у таких містах України: Володимир-Волинський, Київ, Вінниця, Житомир, Львів, Харків і Одеса.

"Сьогодні ми робимо акцент на внутрішньому ринку. Зараз наша частка на ринку за обсягом виробництва становить близько 5-6%. Ми вважаємо, що це той обсяг м'яса птиці без антибіотиків, який ринок у змозі спожити. При цьому розраховуємо, що 10% ринку для нас теж реалістичні цифри. Частка продукції "Епікур" у цьому обсязі незначна, але попит збільшується, як, відповідно, і пропозиція", - зауважив CEO групи.

Коваленко повідомив, що ГК Openmind сьогодні торгує у невеликій кількості курятиною за технологією "халяль" в арабських країнах.

"У цьому не було прямої економічної необхідності, але використовували це як стимул вивести компанію на новий рівень вимог зарубіжних стан. Продукцію ми експортуємо до країн Близького Сходу і Африки. На експорт продукція "халяль" постачається під ТМ Al Dalal chicken і Delika. Ми плануємо постачатизокрема і на Європейський ринок невеликі обсяги, але пріоритетним для нас залишиться ринок України. Частка експорту в загальному обсязі становить близько 2,5%", - зазначив він.

Як повідомлялося, голландський інвестиційний фонд Safedam став акціонером "Володимир-Волинської птахофабрики", викупивши 23,76% акцій підприємства.

Приватний інвестиційний фонд Safedam зі штаб-квартирою в Амстердамі зосереджений на інвестиціях у нерухомість. Ця угода - перший досвід інвестицій Safedam в виробництво продуктів харчування та інвестицій в українську компанію.

ПрАТ "Володимир-Волинська птахофабрика" входить до трійки найбільших виробників курячого м'яса в Україні.

До інфраструктури фабрики входять 100 пташників, розташованих на 11 майданчиках із вирощування птиці, власний забійний цех, комбікормовий завод і сільгосппідприємство. Фабрика виробляє продукцію під ТМ "Чебатурочка" та "Епікур".
 
Назадimg

Archive